איך לבחור מעצבת פנים

כאשר נכנסים לבית חדש, רק התמימים ביותר מופתעים כאשר מתגלה כי יש דברים שרצוי לשפר. אין זה משנה אם אתם עומדים לעבור לבית מקבלן או שאולי זהו בית שרכשתם מיד שניה, כמעט תמיד הצרכים שלכם והטעם שלכם ידרשו ביצוע שינויים ושיפורים כאלה ואחרים. מעצבת פנים תוכל להושיט יד ולהפוך את הבית, את המשרד או אולי את הקליניקה למקום שמרגיש נכון ולא רק בערך או במקצת. במקום שאתם תצטרכו ללמוד להסתדר או להתפשר, מעצבת פנים מנוסה תביא עד לפתח ביתכם וגם מעבר לסף חוויית מגורים הרמונית. גלוריה מונדי משרד אדריכלים ומעצבי פנים תגשים גם לכם את החלום.

מתי השלב הנכון לפנות למעצבת הפנים?

אנו מאמינים שכבר החלטתם באופן עקרוני כי מעצבת פנים מומלצת אכן תעזור לכם ותהפוך את הבית או את העסק שלכם למקום שכיף להיכנס אליו, מקום מזמין, מפנק שמתאים לצרכיכם. כעת השאלה היא מתי עדיף לפנות למעצבת? לא תמיד חייבים לפנות למעצבת רק לאחר שכבר קניתם בית או כאשר יש לכם כבר מפתח ביד. במידה ואתם מתלבטים בין כמה אפשרויות רכישה (כלומר אינם באמת "סגורים" או בטוחים בדבר הנכס המתאים) אפשר להתייעץ עם מעצבת הפנים שתוכל לסייע לכם להבין איזה בית ישרת אתכם נאמנה בהתאם לצרכים ולשאיפות שלכם.

זכרו כי לאחר העיצוב הבית צפוי להיראות שונה לחלוטין ולמעשה לכל בית יש פוטנציאל אחר. כמובן, גם אם כבר רכשתם בית או שאתם מתכננים את בית החלומות אין זה מאוחר לפנות למעצבת פנים. זהו השלב שבו תוכלו לשבת ביחד, לבנות קונספט לעיצוב, להגדיר מטרות וכן גם לתכנן תקציב. במידת האפשר, מומלץ כי עיצוב פנים יתבצע עוד לפני שאכלסתם את הבית משום שאז הכל יתקדם יותר מהר ועם מינימום הפרעות או טרדות. אם הבית פנוי מריהוט, זה מאפשר הסתכלות הכי "נקיה" ובלתי משוחדת ויותר קל לדמיין שינויים וקונספטים רצויים.

איך כדאי לבחור מעצבת פנים מודרנית

יש כמה דרכים שבהם ניתן לבחור מעצבת פנים או מעצבות פנים. אפשר כמובן להיעזר במודעות או לחפש המלצות, אבל לעיתים רחוקות זה יהיה מספיק. כדאי להיפגש עם מעצבת פנים בפגישה בארבע עיניים, באווירה נינוחה ופשוט לשוחח. אין תחליף לתחושה שמקבלים כאשר יש תקשורת טובה, כשמתפתח "קליק" וכימיה מוצלחת. כדאי להכיר את תפיסת העולם של המעצבת אבל יש דבר נוסף. כדאי מאוד לשים לב לשאלות ששואלים אתכם. מעצב או מעצבת מעולים תמיד ישאלו קודם כל מה הלקוח רוצה ורק לאחר מכן יוכלו לומר מה הם יכולים לעשות עבורו.

גלוריה מונדי, משרד מעצבי פנים ואדריכלים מדופלמים ומנוסים, ישמחו להיפגש אתכם להיכרות מלב אל לב. אתם מוזמנים להתרשם מאישיות הנעימה והמקצועית וכן ממגוון הפרויקטים שהובילה לאורך השנים בעזרת צוות מעצבות פנים מקצועי המתמחה בעיצוב בתי יוקרה, בניית קונספטים לקליניקות וכן עיצוב דירות מיוחדות.

צרו איתי קשר